De zeventiende gast in de podcastserie ‘Een-tweetje met Yves. Ondernemen in tijden van corona’ is Mikel Pouw, directeur van Nice to Meat, één van de grootste vleesleveranciers aan de horeca. Net als veel ondernemers overviel de crisis Mikel en zijn bedrijf, maar gelukkig is zijn product, vlees, goed invriesbaar: “Wij snijden ongeveer 3 miljoen kilo aan steaks per jaar. We stonden voor deze periode op topvoorraad en dan in ene valt dat weg. We zijn op 15 maart meteen onze producten gaan invriezen en hebben een bedrag van 6 nullen aan vlees de vriezer ingereden.”
E17 – Mikel Pouw, directeur van Nice to Meat
byYves Gijrath
De zeventiende gast in de podcastserie ‘Een-tweetje met Yves. Ondernemen in tijden van corona’ is Mikel Pouw, directeur van Nice to Meat, één van de grootste vleesleveranciers aan de horeca. Net als veel ondernemers overviel de crisis Mikel en zijn bedrijf, maar gelukkig is zijn product, vlees, goed invriesbaar: “Wij snijden ongeveer 3 miljoen kilo aan steaks per jaar. We stonden voor deze periode op topvoorraad en dan in ene valt dat weg. We zijn op 15 maart meteen onze producten gaan invriezen en hebben een bedrag van 6 nullen aan vlees de vriezer ingereden.”